niedziela, 30 sierpnia 2009

turkusowo

Ech po długiej przerwie i nieskrapowaniu zabrałam się w końcu za zrobienie kartek... nadal wszystko w temacie turkusowym, ten kolor jakoś nadal bardzo mnie inspiruje... Jako tło użyłam papieru z serii Chocomint z ILS... zakochałam się w nich bez pamięci i aż szkoda było je ciąć... Zresztą już pewnie wiecie że dziewczyny przygotowały nową serię z motywami owocowymi... piękne są :)


Na ebayu znalazłam zestawy kwiatków primy w naturalnym bawełnianym kolorze, naprawdę świetnie się sprawdzają i wole używać ich niż tych bardziej kolorowych...

No i oczywiście cały weekend poświęcony był przetworom, a szczególnie gruszkom które w tym roku bardzo obrodziły. Nie wiem jaka magia jest w zamykaniu skarbów lata w słoikach, ale sprawia mi to ogromną przyjemność... Do gruszek dodaję po kawałeczku cynamonu, laski wanilii lub anyżu, dają piękny i niepowtarzalny zapach i smak który zimą pozwala zapomnieć o mrozie za oknem :) Dla przyjaciół robię zwykłe, bez żadnych dodatków... takie lubią najbardziej ;) Myślę że tajemnica tkwi w tym, że mam się z kim tymi przetworami podzielić... bosko :)


Pomidorki wyhodowane na balkonie, szkoda że nie przeżyły moich wyjazdów i wielkich upałów... może za rok się uda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz