niedziela, 25 lutego 2018

Kartka komunijna dla chłopca, czyli piękne papieru Essy-Floresy

Zakochałam się w tych papierach na 15 DWC. Dwie kolekcje w spokojnych, klasycznych papierów które pasują do każdej okazji. A dodatkowo jeszcze w kolekcji znajdują się kartonowe kształty pasujące do całości. Więcej o tej kolekcji opowiem przy okazji postu o DWC który czeka jeszcze na pokazanie. Tylko ilość zdjęć do obrobienia  mnie przeraża. A na razie kartka, delikatna, tak jak delikatne są papiery tych kolekcji... I kwiatki z Lemoncraft, choć szczerze mówiąc zaczęłam robić własne i ta zabawa ogromnie mi się podoba. 







I jeszcze moje kwiatki... wiem że od perfekcji dzieli mnie jeden wykrojnik czy farba do barwienia... jak to w życiu... Na razie sobie testuję co mi się podoba a co nie. 

PS. powiększyłam litery w poście... to starość? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz