sobota, 8 maja 2010

10 zdjęcie

Autorka Blogu Niedzielnego zaprosiła mnie do zabawy jaka krąży od jakiegoś czasu po zaprzyjaźnionych blogach... Trzeba odnaleźć najstarszy katalog ze zdjęciami na swoim komputerze, odliczyć 10 kolejne zdjęcie i coś o nim opowiedzieć. Trochę się przestraszyłam, bo muszę przyznać się do tego że mam mały zdjęciowy bałagan na dysku i miałam wątpliwości, czy uda mi się odnaleźć najstarszy. Jak się okazało, mam w komputerze ładnych kilka tysięcy zdjęć, część pracowych... część domowych... wymieszanych tak, że długo przyjdzie mi je porządkować... ale teraz miałam nie o tym... 10 zdjęcie w najstarszym katalogu, przedstawia jabłuszko z Wrocławskiego Biskupina. Znalezione w drodze z Parku Szczytnickiego do Hali Stulecia zwanej kiedyś Ludową. 

Jako że z sadami, a właściwie z jabłoniami jesteśmy z połówkiem   bardzo związani ( jego zawód to pomolog) fotografuje wszystko co choć trochę jest jabłkowe.. okropnie lubię jabłka i jabłonie, mimo że czasem chciałabym od tego uciec...
Pamiętam ten spacer bardzo dobrze, ponieważ mieliśmy okazje wtedy uczestniczyć spektakl u światła i wody, jaki rozgrywa się niedzielnymi i świątecznymi wieczorami za Halą Stulecia.  To naprawdę warto zobaczyć! 

A do zabawy zapraszam Katasiaczka, Kasię z Kasikowego kącika oraz Florę...

1 komentarz:

  1. niesamowite to jablko wybrukowane :)pokazy fontann sa cudne pamietam bylam na takim w pradze niestety zdjecia zadne nie wyszly :(

    OdpowiedzUsuń