sobota, 14 listopada 2009

kartki

No tak u mnie na blogu nadal świątecznie, choć w domu, w tej niewirualnej rzeczywistości do świąt mi daleko... no cóż nie każdy  je lubi ;)
Kartki jak kartki, zrobione z zeszłorocznych papierów świątecznych które świetnie pasują mi do świątecznego nastroju, ot takie typowe zielono-czerwone...
Ta kartka została zainspirowana wyzwaniem w piaskownicy. Oczywiście tamten sercowy temat, bardzo różni się od tego, ale zamysł w sumie podobny .




 Kolejna w zbliżonej tonacji ze śliczną filcową gwiazdą i koślawym napisem :P... Nauka kaligrafii jednak by mi się przydała, a z tego co wiem są takie kursy we Wrocławiu, więc kto wie ...





I trochę coś innego, Dostałam niedawno przepiękne  nowe papiery z ILS, w tym kolekcję śnieżną Rae. Przepiękne gwiazdy i kolory pasują do świątecznego klimatu...



 

3 komentarze:

  1. jak zobaczylam te choinki to sie sama do siebie usmiechnelam :) a te karteczki z tymi listkami swietne ,tez mam takie tylko w innych kolorach i nawet na mysl mi nie przyszlo ze tak ladnie mozna je wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki w pięknych kolorach...urocze!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Szczególnie pierwsza (z choinką) wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń