wtorek, 6 listopada 2018

pierwsza świąteczna kartka czyli boże narodzenie za półtora? miesiąca ;)

Już niedługo święta... w tym roku spędzimy je trochę inaczej niż zwykle... dlatego postanowiłam że moje świąteczne kartkowanie zacznie się nieco wcześniej niż zwykle. A co do kartki to jest klasyczna, biało czerwono zielona... Papiery stare, kolekcje BG nadal rządzą... muszę się ich w końcu pozbyć... ale mam ich naprawdę sporo...Z tego co pamiętam miałam dwie świąteczne kolekcje BG,  "Wassail paper" i "Jovial" Obie cudowne, choć ta pierwsza bardziej mi  odpowiada...
A kartka najbardziej na wierzchu to naprawdę nie wiem co, nie zachowałam paska który stwierdziłby jej tożsamość. Do kartki użyłam też przepięknych wykrojników Fantasy Dies i własnoręcznie wycięte i zrobione kwiaty poinsecji z foamiranu. I oczywiście dużo brokatu :)





3 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje ta poinsecja! Dla mnie to najbardziej świąteczna roślinka spośród wszystkich, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda Twoja kartka! Bez gwiazdy betlejemskiej nie byłoby Świąt :)

    OdpowiedzUsuń