czwartek, 1 listopada 2018

błękitna kartka imieninowa czyli bardzo bezpiecznie

Kolejna kartka, która powstała at hot. Lubię takie szybkie skrapowanie, choć zazwyczaj jednak staram się żeby to co robię było także świetną zabawą z długotrwałym efektem ;)... Doskwiera mi nadal brak mojego skrapowego miejsca, praca na stole jadalnym i rozkładanie tych wszystkich pudeł słoików i pudełeczek doprowadza mnie do szaleństwa. Czekam na odpowiednią szafę, ale na razie ten wydatek trochę się przesuwa... moje plany remontowo wnętrzarskie również. Chęć podróżowania i poznawania nowych,nieznanych mi lądów zwycięża...

A kartka??? delikatna z błękitnymi lekko błyszczącymi kwiatami, koronkami, wycinankami. A dodatkowymi elementami są małe muszlowe guziczki z macicy perłowej i podkładki z metalu... trochę trzeba było przełamać tą słodkość lodową...






2 komentarze: