wtorek, 8 maja 2018

w leśnym gaju, czyli papierowy sen :)

Od dawna za mną chodziło to zdjęcie zrobione wiele, wiele lat temu, w czasach kiedy jeszcze nie było cyfrowych aparatów, a fotografowałam starym zdobycznym zenitem. Spacer z siostrą do lasu nad jeziorem w Uboczu... a zdjęcie.... w połączeniu ze wszystkimi liśćmi jakie miałam w pudełkach...Tak statystycznie patrząc to największa część moich wykrojników to liście. A kolekcja" Botanical" Fabriki Dekoru od dawna czekała na swój debiut... Teraz z taką pewną nieśmiałością przedstawiam mój las.
Podstawą jest czarna tektura, którą właściwie mam przez przypadek, ale jak widać się przydało, malowane szablonem liście paproci, wycinanki z papierow wykrojników, kwiaty skądś tam ;)






A tak wyglądał mój stół w trakcie pracy... cudowny, prawda?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz