czwartek, 8 marca 2018

Kartka ślubna czyli dwa serca

Kupiłam je chyba po to, żeby sobie trochę poleżały. Każda z nas ma takie "przydasie" które po prostu ma i tyle. Wiadome jest że są nie do używania, ale do posiadania. No i te serca z I kropki były właśnie do tego...

A kartka? leciutka, z delikatnym różem z embossingowego pudru. Dwa sety po 12 kolorów kupiłam na ebay dawno temu. Wcześniej używałam głównie koloru białego i przeźroczystego, nie licząc srebrnego i złotego oczywiście. Teraz korzystam z wielu, również z tych pastelowych :) Tło to prześliczny "Agateriowy" papier z koronkami "Magic Dreams 2/6" ... i jeszcze koronki i stemple stare jak moje skrapowanie odciśnięte na kalce i pociągnięte białym embossingiem. Kwiaty tym razem moje własne, które produkowałam w sporych ilościach w trakcie ferii. Myślę że wyszły rewelacyjnie, choć barwiłam je dosyć typowo, czyli czerwonym distressem. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz