niedziela, 20 sierpnia 2017

kartka urodzinowa...czy nie za wcześnie na zimowe kartki???

Dzisiaj kartka urodzinowa, ale taka jakaś z nostalgią zimową... lubię połączenie beżu i błękitu, lubię koronki, kwiatki i wycinanki... i ostatnio lubię puder do embossingu który odnalazłam w szafie, i zachwycił mnie swoją transparentnością i jednocześnie fioletowo-błękitnym perłowym połyskiem. Kwiaty foamirowe... uwielbiam tą technikę i wciąż ćwiczę, bo swoja drogą pięknie i prosto wszystko wygląda na filmikach youtubowych, gorzej z rzeczywistością... wiem że tu najlepiej działają ćwiczenia i próby... 




Cekiny to moje "nowe stare" odkrycie... widziałam jak świetnie posługują się nimi dziewczyny kartkujące nieprzerwanie od kilku lat. Cudownie potrafią tak skomponować ich układ, że uzyskują efekt uporządkowanego bałaganu... fajny oksymoron swoją drogą ;) I tak sobie myślę, że tak długa przerwa spowodowała że jestem bardzo daleko w tyle...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz