niedziela, 9 marca 2014

herbaciarnia

Lubicie herbatę? ja bardzo. Lubię nowe smaki. Kiedyś tylko owocowe, malinowo-jakieś tam, dzisiaj właściwie wszystkie jakie znajdę na sklepowej półce... Nigdy nie zdarza się tak, że do wyboru mam jedną czy dwie herbaty, zazwyczaj jest kilka do kilkunastu.  Earl grey o cudnym zapachu bergamotki, mango, truskawka, imbir to smaki które królują teraz u mnie. Zakochałam się ostatnio w herbatach ze sklepu M&S. Cała gama smaków onieśmiela ciut. Na początek wybrałam swa smaki: imbir z cytryną i owocową:


z tej serii jest jeszcze wiele ciekawych smaków które chcę wypróbować. Pyszną, typowo zimowo-wiosenną herbata okazała się ta... pyszna z arabsko indyjską nutą i "gładkim" przyprawowym smaku...


Z owocowych lubię te o smaku mango. Właśnie zachwycam się cudowna herbatą kupioną w TK Max-ie...

Polecam również liściasta herbatę z dodatkiem naturalnej żurawiny. Inna z tej serii, z opuncją niestety nie przypadła mi do gustu i po wypiciu pierwszej filiżanki nie wróciłam już do niej... 



1 komentarz: