niedziela, 4 grudnia 2011

heavy

"Harness your rage, take a leap of faith
to claim back your soul before it's too late
Show them no fear, sing them goodbye
Leave all but you heart and you're free to fly"

Kolejne świąteczne kartki jakoś nadal nie są za bardzo świąteczne. Za oknem jesień, i aż dziwnie mi myśleć, że rok temu o tej porze temperatura spadała poniżej -30 st. Celsiusza i śniegu było po kolana... Od jakiegoś czasu mam wrażenie że moje kartki są niedokończone, jakby brakowało w nich jakiegoś istotnego  elementu... Na razie nic z tym nie robię, ale mam nadzieje, że kiedy czas zawieszenia między dwoma światami skończy się, to także się  zmieni. 





 Pafnucy :)


1 komentarz:

  1. Mnie się ta karteczka bardzo podoba - może właśnie dzięki tej nietypowej kolorystyce... :) I wcale nie uważam, żeby była niedokończona.

    Mam nadzieję, że w końcu uda nam się wspólnie poscrapować... ;)

    OdpowiedzUsuń