niedziela, 16 maja 2010

wiosny troche w słoikach mieć

No to tak warstwa kurzu w domu rośnie a ja nic w związku z tym... znudziło mi się wycieranie i wycieranie i wycieranie... jutro będzie tak samo bo zaczynamy robić rury co wiąże się także z kuciem... niech się już to wszystko skończy bo od craftowych pomysłów zaczyna mi głowę rozsadzać...


 Ula na swoim blogu pokazała przepiękny wzór fuksji który będzie pasował do moich ścian w craftowni... już go znalazłam i chyba wrócę do krzyżykowania... tylko żeby mi zapału starczyło, bo z tym gorzej...a ściany już są wiadome, jedna ściana to śliwka węgierka (może w jakieś pasy) a reszta to mglisty poranek... hm prawie jak w tamtej reklamie ;) 
Jak na razie oddaje się sadzeniu i robieniu małych przetworów kwiatowych. Szarlotek pokazała na swoim blogu świetny przepis syropu ze stokrotek, moje już moczą się z cytryną we wrzątku :) No i kolaże w końcu nauczyłam się robić... więc dzisiaj pierwszy stokrotkowo-pelargoniowy... a kwiaty na balkon oczywiście białe :)


3 komentarze:

  1. Pomysł z syropem ze stokrotek rewelacyjny!
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, syrop ze stokrotek - pierwszy raz o czymś takim słyszę. ;) Ale wygląda pięknie. :D

    Życzę szybkiego końca remontu. Już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę ten Twój scrapowy pokoik. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i gościnnie :) Już jestem ciekawa jak wyszedł syrop i czy jest różowy czy bursztynowy ( z białych stokrotek) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń