niedziela, 3 stycznia 2010

na dobry początek

Jak na razie to ja nic nie robię tylko marudzę, strasznie jakoś dłużą mi się te święta. Właściwie to ja chciałabym już do pracy, a właściwie do tego normalnego rytmu dnia, który chyba każdemu do jest potrzebny. Jeszcze do wczoraj szafa pięknie posprzątana, jak to na święta, czekała aż coś się zacznie dziać... no i się zaczęło :)
Po otrzymaniu przesyłki z Artpasji wiedziałam, że te zakupy będą udane... w sumie już dawno przysiadałam się do kolorowania, ale jakoś nigdy właściwie nie miałam co, teraz mam piękne stemple które właściwie same się kolorują. Ale od początku :) Na ten statek polowałam już od dawna... i albo do nie było albo ja jakoś nie mogłam się zdecydować... okazał się rewelacją i nie raz zagości na mojej kartce czy skrapie :) Kartka typowo męska ... choć właściwie sprzeczać się nie będę ;)



 

 

Tym razem próby kolorowania rozpoczęłam na kwiatach, nie jest to proste ... wiem że dużo trzeba poprawić, ale jakoś to już wygląda ;)

 

No to zaczynamy ten nowy rok.
A i jeszcze dziękuję wszystkim za życzenia :) Niech ten nowy rok będzie inny niż wszystkie, ciekawy, pełen dobrych wiadomości !


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego Naj! I duuuużo uśmiechu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. statek jest super!
    i wszystkiego dobrego w nowym roku, weny tworczej i czasu na realizacje pomyslow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka ze statkiem booooska......... wszystkiego najlepszego noworocznie ci życzę...........

    OdpowiedzUsuń
  4. Męska kartka rewelacja! Piękny stempel...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka! Stempla zazdraszczam :)
    Również Tobie życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. :)
    Widzę, że rozpoczynasz Nowy Rok od mierzenia się z nowymi wyzwaniami... oby cały rok był dla Ciebie tak twórczy, a także pełen pozytywnych myśli i dobrych wydarzeń. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy znasz jakiegos marynarza ktoremu taka ladna karteczne moglabys wyslac :)

    OdpowiedzUsuń