piątek, 18 sierpnia 2017

różowa kartka i foamiranowe kwiaty

Przyznam się szczerze że bardzo polubiłam foamiranowe kwiaty i technikę ich tworzenia. Lubię wycinać, miętosić i wykręcać a przede wszystkim szukać najlepszych metod barwienia białej gąbki. Ta technika jest dla mnie stworzona! Dzisiaj kolejne próbki zrobione całkiem niedawno. Pierwsze barwione techniką która najbardziej mi pasuje czyli suchymi pastelami i chusteczkami dla niemowląt. Przerobiłam tusze, flamastry, i pastele olejne, ale to właśnie suche okazały się najlepszym sposobem na dodanie koloru gnieciuchom.
A teraz kartka... powstała na fali przeglądania internetu... i cudownych stron z kartkami... Macie też tak, że oglądacie ,oglądacie a potem trudno zasnąć bo pomysły na kartki kłębią się w głowie i grożą zapomnieniem... No to ja tak mam. Kartka różowa, bo ja za różowym nie przepadam... a co! 







Uwielbiam ta przestrzenność, i w sumie staram się żeby kwiaty nie były zbyt "grube"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz